lunes, 10 de enero de 2011

Report Aggro Loam Top8 el Nucli 8/1/11 by Dídac

Hola a tothom!!!
Bé, segon top8 consecutiu amb Aggro Loam!!! :D. Llàstima que per temes laborals i tal no pugui anar gaire sovint de torneig (l'anterior va ser a l'octubre :S). Estic molt content, perquè en aquesta ocasió vam entrar al top dos membres del team, felicitats Toni!!! (7è i 8è del suiz, que marranes som!!!jajaja)
Bé, no m'enrollo. Aquí està la llista que vaig jugar:

Loam Assault
4 Countryside Crusher
4 Dark Confidant
4 Tarmogoyf
3 Life from the Loam
4 Burning Wish
2 Maelstrom Pulse
3 Seismic Assault
3 Engineered Explosives
4 Chalice of the Void
4 Mox Diamond
4 Taiga
2 Badlands
1 Bayou
1 Forest
1 Mountain
4 Wooded Foothills
1 Bloodstained Mire
1 Verdant Catacombs
4 Wasteland
4 Forgotten cave
2 Tranqui thiquet
Side
1 Life from the Loam
1 Reverent Silence
1 Shattering Spree
1 Devastating Dreams
1 Nostalgic Dreams
1 Firespout
1 Perish
1 Maelstrom Pulse
3 Krosan Grip
4 Tormod's Crypt


Round 1 Vs Alberto Machado - Bant Countertop
Surtu jo, però vaig a mulligan a 6. Terra vas. Ell surt de tropical island. Li tiro un wasteland i li dono torn, juga braintorm amb el mana extret de la tropical i no veu terra. Jugo mínim 2 o 3 torns contra la paret. Recordo haver baixat un crusher que quan ell veu terra (tundra) espadeja. Intento jugar un seismic que contrarreta. Baixo un tarmo 5/6 que s'endu una altra swords. Em juga un balance que revento amb un maelstrom pulse. Pillo loam a recorre wasteland, no te respostes i em concedeix.

No banquillejo

Segona partida. Surt ell. No m'enrecordo gaire. Recordo que baixa un balance que neutralitzo amb maelstrom. Intento jugar chalice que contrarresta i un confidant tb. Em posa una mica de pressió amb un tarmo que s'en va amb uns explosivos. Jugu crusher que espadeja, però al final un tarmo 6/7 per part meva em dona la partida amb un segon balance posterior a taula.

2-0
1-0-0 3 punts


Round 2 Vs Carles Miñón - Bw Vampires
Surto jo altre vegada. Jugu terra+ mox+ chalice de 1. Ell terra vas, i li jugu un minitarmo. Recordo que em juga un bloodghast i un malkir que reventa el meu tarmo. Em calo una mica de mana, amb certa ajuda per part seva. M'acabo jugant un parell més de bixus, inclos un dopador i em mata.

No banquillejo.

Surto jo, mulligan a 6. Em torna a sortir la sortida de terra+mox+ chalice. En el seu segon torn em baxa un confidant que mato amb un maelstrom buscat amb burning wish. Jugo tarmo. Em vindica el chalice i espadeja el tarmo. Baixo un confidant i un tarmmo crec. Ell baixa un bloodghast, però com el bixu no bloqueja i ell roba varies terres seguides, l'acabo matant.
Tercera partida surt ell. Anem els dos a mull to 6. Surt ell de terra + trompo. En el segon torn em baixa un confidant. Baixo el meu en el meu segon torn, per equilibrar el poder de draw. Es busca scrubland i m'espadeja el meu confidant. Li tiro wasteland a la scrubland. Està varis torns robant amb el seu confidant i mirant amb el trompo, pero no troba més terres, vaya calada. Acabo baixant un seismic assault i al seguet torn li tiro 8 terres al cap per guanyar la partida i la ronda.
Vaig ternir molta potra en aquesta ronda, sino s'agues flodejat en la segona partida o calat en la tercera segurament hagues perdut. Per cert, no havia tingut el plaer de jugar amb ell avans i és un tiu de puta mare ;).

2-1
2-0-0 6 punts


Round 3 Vs Iñaqui Puigdollers - Spiral Tide
El compi Drow, nava amb Spring Tide i ja havia pipejat dos baralles més de tide per les taules. És el pairing que volia evitar, però que hi farem, és el que toca.
Surt ell a la primera partida. Jo vaig a mull to 4 per culpa de les terres!!!
No hi ha color, juga amb tota la tranquilitat. Recordo haver intentat jugar un chalice de 1 que s'enduu un Fow i aquí s'acaba la partida.
No banquillejo (no puc, no porto res contra combo!!! xD)
Surtu jo a la segona. Mull to 5!!! Quin dia de mulligans tu-!!!
Ni m'enrecordo d'aquesta partida, em sembla que vaig baixar un tarmo a fotre una mica de pressió, però em va combar tan tranquil altre vegada. Un tiu molt agardable tb l' Iñaqui.

0-2
2-0-1 6 punts


Round 4 Vs Christian Martínez - Landstill Countertop
Surto jo. Terra vas. Ell tb. Jugu wasteland a la seva dual, tundra em sembla. Ell juga terra trompo, jo chalice de 1 que contrarresta. Em juga un balance!! ja la tenim liada. Intento reventarlo amb un burning a buscar reverent, però mel contrarresta. Ell va baixant terres i es queda obert per tancarme amb el countertop i els counterspell i spell snare que tenia. Així evita un maelstrom i els 3 explosivos que li jugu per reventar el balance. No aconsegueixo colarli res i m'acaba matant amb una mishra. Tenia els costes 2 i 3 fixats amb el balance i em va tirar xorro counters als explosivos de 2 per 4 manas que li intentava jugar. Res a fer.

-1 Chalice, -2 Tarmogoyf, +3 Krosan Grip

Torno a sortir. Mull to 6. Me la jugu a una ma de 2 terres, uan delles cicladora per no fer mes mulligans. Em juga un trompo de pirmer torn, jo intento colar un chalice al meu segon, però el contrarretsa i em tira wateland a la taiga. No veig terra durant varis torns i em fa el que vol.
Quan aconsegueixo veure la segona terra, em tira un altre waste. Varis torns mes sense terres i al final em clava un crisol. Concedeixo. Quina pallissa!!!

0-2
2-0-2 6 punts


Anem a dinar, l'únic amb opcions clares és el toni que va 3-1 de remontada. Dic en coña que com sempre es cola un de 12 punts = encara tink alguna opció, ja que l'iñaqui va primer del suiz de moment, però realment no hi tenia gaire fe.

Round 5 Vs Marc Bertolín - Canadian Threshold
Surto jo. Tinc sort avui amb els daus :P. És un pairing molt favorable per mi. Primera partida sense gaire a dir. Life + erial a totes les seves terres, i quan el deixo sense, baixo un bixo i concedeix.

No banquillejo

Segona partida, surt ell. Em baixa una nimble que em pega un parell de vegades de 1. La mato amb un EE de 1. Em contrarretsa un parell damences, crusher i seismic crec, però sacaba colant un tarmo que l'acaba matant.

2-0
3-0-2 9 punts

i...ohhhhh!!! 9è del suiz!!! si guanyo l'última entro :P. El Toni ja era dins, pactant.


Round 6 Vs Víctor Ballarín - Canadian Threshold
Woooo de nou Canadian i de nou surtu jo!! I quina sortida: terra+mox+chalice de 1 que entra!!! xD. A primera partida aquesta sortida és casi autowin. Començo a picar a les terres i concedeix.

No banquillejo.

Surt ell. Jo vaig a mull to 5.
Surt de tropical + nimble crec. Intento jugar un bixo que li cau el daze. Acabo colant un triturador. Al seu torn es busca montña basica i juga dos cantrips clarament buscant un lightning per matar el crusher, o bé un bouncer, No li surt. Al meu torn el crusher comença ainflar-se, les xipes ja no li valen. Baixo un segon triturador. Agunta varis torns a base de hielos als meus bixotrones, però acaba caient.

2-0
4-0-2 12 punts

I cap al top 8è del suiz, l'infiltrar de 12 punts!!! jajaja, però aquí s'acaba l'algri perquè l'Iñaqui ha guanyat i és primer, així que sé que caurè en la primera ronda del suiz. Bé, que hi farem, nem a jugar, per intentaru que no sigui.


Top8 Vs Iñaqui Puigdollers - Spiral Tide
Surt ell. Em quedo la ma nomes a una forgotten cave, esque tenia 2 chalice, burning.
Em surt bé, robo la segona terra i iquan puc li jugu el primer caliz que s'enduu una fow. Però el segon caliz entra. Amb un loam, aocnsegueixo reunir 5 terres a taula i jugu burning a sueños devastadores, que jugu de 3, deixalo amb una sola illa. Jugu un parell de torns de loam per recuperar la corva i indagar amb cicladora. Ell juga una terra cada torn, merda no le calat!!!, però el caliz segueix protegint-me. acabo baixant tarmo o triturador que em dona la partida.

No banquillejo.

Segona partida, surt ell i no hi ha color. Intento jugar chalice que contrarresta. Després li jugu 2 seismics consecutius per a que s'acolloni a l'hora de jugar els Time Spiral quan combi, pero s'emporten 1 spell pierce cadaú i em comba.

Tercera partida surtu jo. Modo agro amb 3 crushers consecuitus, aconsegueixo deixarlo a 5, però em comba = de tranquil.

Wenu s'ha intentat.
No he fet un mal torneig, ara bé que si el combo resurgeix molt m'haure de plantejar preparme el side, segurament prescidint dels burnings de main. Ja veurem. Per a un Nucli aquesta configuració ja em va bé, però pudé per a una lliga catalana...
Pros
  1. Fer Top8, està clar. Com m'encanta jugar la meva Loam!!!:P
  2. El Top 4 del Toni!!!! No deixeu de llegir el seu report, és millor i més interesant!!!!
  3. Les dues bàsiques alterades que em vaig pillar Muahahha. Soc una pimpera!
  4. Un dia molt agardable amb tothom, gràcies!! ;)

Contras

  1. El combo em viola, i les baralles extremadament de control són molt problemàtiques. Haig de "meditar" la qüestió!!! xD
  2. Un dia xungu pel Drow i el Buffon. Anims senyors!!! Ese huracám es carta random!!!!!

Bé, això és tot. Moltes gràcies a tothom i us demano disculpes per la meva memòria que és pèssima. Els meus reports son fluixets, espero que mínimant us agradi.

Una abraçada a tothom!!! Ens veiem... quan pugui...:(

Dídac.

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. Enhorabuena y buen report, lastima que te tocara el Iñaki 2 veces, me llega a tocar a mi y tmb me apaliza facil XD

    ResponderEliminar
  3. Una pena que no se entienda nada
    Felicidades por el top

    ResponderEliminar
  4. Muy buen torneo, felicidades teammate jeje.

    ResponderEliminar
  5. Felicitats!!
    Dídac en racha!! jeje

    Però això dels mulligans s'ha de millorar eh xD

    ResponderEliminar